ליצור משרד מעוצב
- בית
- /
- ליצור משרד מעוצב
בניה והקמה של משרד חדש היא תהליך מרגש ועמוס בפרטים. אם אתם בונים לעצמכם משרד, עבור העסק שלכם, אתם מכירים בוודאי את הקשיים הכרוכים בכך, את העבודה הנדרשת לשם כך וגם את ההנאות הרבות שמרכיבות את הבניה של המקום החדש. אחד החלקים המשמעותיים ביותר בהקמה של משרד חדש הוא, כמובן, הרכישה של ריהוט משרדי.
ריהוט משרדי
כיום, מרבית המשרדים עובדים באמצעות מחשבים, פשוטים יותר או משוכללים יותר, על פי הצורך. לכן, ריהוט משרדי כיום מתמקד בעיקר בריהוט אשר מותאם לעבודה מול מחשב: שולחנות מחשב, כסאות לעבודה מול מחשב (המוכרים גם כ"כסאות מזכירה"), ארונות ייעודיים למוצרי מחשב, ועוד. עם זאת, ריהוט משרדי כולל גם פריטים מגוונים אחרים, כמו למשל כסאות מנהלים, שולחנות עבודה שאינם שולחנות מחשב, שולחנות וכסאות לחדרי ישיבות, כסאות וכורסאות להמתנה, ארונות אחסון, עמודונים וארונות ארכיון, ועוד מגוון רב של פריטים משרדיים חשובים.
כמובן, משרדים שונים זקוקים לריהוט שונה, וישנם משרדים אשר זקוקים לריהוט משרדי מקצועי אשר מותאם לעבודה במשרד, כמו שולחנות אור או שולחנות שרטוט למשרדי אדריכלים; מערכות משרדיות אשר מאפשרות עבודה קבוצתית
בחירת ריהוט משרדי
הבחירה של ריהוט משרד לכל משרד נעשית באופן מסודר. תחילה, כמובן, יש להחליט מהם פריטי הריהוט הנחוצים למשרד. לאחר מכן יש לחשוב על מסגרת התקציב אשר עומדת בפני בעלי המשרד, על מנת לדעת מהו הסכום שאותו ניתן להשקיע ברכישה של ריהוט משרדי. לבסוף, חשוב מאד להשקיע בעיצוב של ריהוט משרדי. ישנה חשיבות רבה לבחירת הצבעים של הריהוט, צורת הרהיטים ועוד.
במידת האפשר, מומלץ להתאים ריהוט משרדי למיתוג של המשרד – להתאים את הצבעים לצבעי הלוגו, ובמידת האפשר גם את הצורה והסגנון של הריהוט. חשוב לבחור ריהוט משרדי אשר משדר מקצועיות, ובאופן כללי, ריהוט אשר משדר את הערכים העסקיים והשיווקיים שהמשרד מעוניין לשדר. כך, העובדים והלקוחות כאחד, יוכלו להרגיש שייכות למקום, ולהבין כי מדובר במקום מקצועי, אשר משקיע בעצמו, בעובדיו ובלקוחותיו.